Tule kuulemaan suomalaisten näkemyksiä siitä, mitä arvostavat verkkokaupoista ja taustaa siitä, miksi Suomalaisen Työn Liitto on lanseerannut Avainlipun verkkokaupoille. Tilaisuus on tarkoitettu kaikille yrityksille, joilla on oma verkkokauppansa tai suunnittelevat sellaisen avaamista.
Avainlippu-merkki verkkokaupan yhteydessä kertoo asiakkaille siitä, että verkkokaupan ylläpitäjä on suomalainen yritys, joka työllistää Suomessa. Avainlippu-verkkokaupan taustalla on aina asiakkaita palveleva yritys.
Tulossa huhtikuun lopussa "Hyvien valintojen viikko" -kampanja, jossa Avainlippu-verkkokaupat voivat olla mukana alekoodeilla.
Samansisältöinen tilaisuus on 14.2. klo 10.00-10.30.
Ohjelma
Miksi Avainlippu verkkokaupalle?
Toimitusjohtaja Tero Lausala, Suomalaisen Työn Liitto
Miten Avainlippua haetaan verkkokaupalle? Mitkä ovat kustannukset?
Avainasiakaspäällikkö Marko Ilvonen, Suomalaisen Työn Liitto