Suomalaisen työn liiton Avainlippu-merkki on vuonna 2024 Suomen viidenneksi arvostetuin brändi. Taloustutkimuksen brändien arvostus -tutkimus kartoittaa vuosittain suomalaisten suosimat brändit. Tänä vuonna se tarjoa erityisen ilon ja juhlan aiheen kaikille suomalaisen työn tekijöille.
Liity mukaan inspiroivaan tapahtumaan, jossa pureudumme Suomen arvostetuimpien brändien huippututkimukseen! Suomalaisen työn liiton Avainlippu-merkki on ensimmäistä kertaa historiansa aikana noussut viiden arvostetuimman brändin joukkoon, mikä kertoo entisestään, kuinka vahvasti suomalaiset arvostavat kotimaista työtä. Tulos selviää Taloustutkimuksen brändien arvostus -tutkimuksesta. Tutkimuksessa on mukana kaikkiaan 80 tuoteryhmää ja 683 brändiä.
Tule kuulemaan 23.9.2024 klo 14.00-15.15 puheenvuoroja brändien merkityksestä, suomalaisuudesta ja siitä, miten Avainlippu on noussut kansalliseen huippuasemaan. Tapahtuma tarjoaa verkostoitumismahdollisuuksia ja ajankohtaista tietoa brändien kehityksestä Suomessa.
Aiheesta ovat kertomassa Taloustutkimuksen Senior Insight Manager Katja Sipponen ja Senior Client Director, Data Science, Marko Perälahti sekä Suomalaisen työn liiton tutkimuspäällikkö Jokke Eljala.
Info on tarkoitettu kaikille Avainlippu-merkin kanssa työskenteleville ja se on maksuton. Osallistumislinkki lähetetään ilmoittautuneille lähempänä tilaisuuden alkua.
Varmista paikkasi tässä ainutlaatuisessa tilaisuudessa ja ilmoittaudu mukaan!