Koulutus avaa sosiaalisen median käytön perusteita yritysnäkökulmasta ja antaa käytännön vinkkejä sisältöihin. Käymme koulutuksessa läpi suosituimmat sosiaalisen median kanavat Suomessa ja näiden kanavien tärkeimmät ominaispiirteet ja toimintatavat. Käymme läpi myös näkyvyyden ostamisen perusteet kanavakohtaisesti. Käytämme koulutuksessa runsaasti esimerkkejä tukemaan asioiden sisäistämistä.
Koulutus on sinulle, joka olet sosiaalisen median suhteen vasta aloittelija ja päivität yrityksen sosiaalisen median kanavia mahdollisesti muun työn ohella. Tiedät päällisin puolin mitä kanavia on käytettävissä ja olet käyttänyt osaa kanavista, mutta et hyödynnä niitä aktiivisesti. Kaipaat napakoita ohjeita ja resurssitehokkaita vinkkejä.
Huom! Tämä koulutus on samannimisen tilaisuuden uusinta (21.4.2022).
Ohjelmassa:
- Sosiaalisen median kanavakatsaus: ominaispiirteet, toimintatavat ja mainonnan ostaminen pähkinänkuoressa (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn)
- Sosiaalisen median tehokas sisällöntuotanto ja julkaisujen tekeminen
- Työkaluja suunnittelun ja julkaisujen teon tueksi
- Ideoita ja vinkkejä sisältöihin – esimerkkejä
Kouluttajana: Content Strategist Katja Mikkola, LM Someco Oy
Lähetämme linkin koulutukseen ilmoittautuneille. Koulutusaineisto on ladattavissa jälkeenpäin extranetin aineistoista ja koulutuksista tehdään myös tallenne, joka on katsottavissa jälkikäteen. Koulutus on tarkoitettu Suomalaisen Työn Liiton jäsenyritysten edustajille ja se on veloitukseton.