Yhteiskunnallinen Yritys -merkki 10 v: arvot ja työnantajamielikuva esiin!
Vietämme Yhteiskunnallinen Yritys -merkin 10-vuotisjuhlaa niin paikanpäällä Sanomatalolla kuin verkossakin. Sanomatalolle mahtuu mukaan 50 ilmoittautunutta ja verkossa on tilaa yllin kyllin - tule mukaan!
Juhlapäivän teemana on työnantajamielikuva, sillä Yhteiskunnallinen Yritys -merkki korostaa myös rekrytointitilanteessa yrityksen arvoja ja tuo esille yrityksen hyvää tekevän liiketoiminnan. Työnantajamielikuvasta keynote-puheenvuoron esittää Lauri Vaisto.
Ennen tilaisuuden alkua on tarjolla salaattilounas klo 12-13.
Ohjelma:
Tervetulosanat, Niina Ollikka, markkinointipäällikkö Yhteiskunnallinen Yritys -merkki
Yhteiskunnallinen Yritys -merkki on ylpeydenaihe, Kari Neilimo, vuorineuvos, merkkitoimikunnan puheenjohtaja
Yhteiskunnallinen Yritys -merkki Diakonissalaitoksen vastuullisen tehtävän ja yhteiskunnallisen rakentajan osoittajana, Mari Rautiainen, henkilöstöjohtaja, Diakonissalaitos
Strateginen työnantajabrändi: kilpailukyvyn edellytys, Lauri Vaisto, Principal Consultant – Strategy & Employer Brand
Työnantajabrändin johtaminen on yhä useamman työnantajan prioriteettina kilpailun jatkuvasti kiristyessä parhaasta osaamisesta. Lauri Vaisto vetää Duunitorin strategisen konsultoinnin palveluja ja käy työssään jatkuvaa keskustelua Suomen suurimpien työnantajien HR-, markkinointi-, viestintä- ja liiketoimintajohdon kanssa. Laurin erityisalaa ovat bränditutkimus, viestinnän ja markkinoinnin konseptointi sekä johtajuuden rooli kestävän työntekijäkokemuksen rakentumisessa.
Lämpimästi tervetuloa mukaan!
Tilaisuus järjestetään verkkotilaisuutena sekä LIVENÄ (max. 50 osallistujaa) Flik Helsingin tiloissa Sanomatalolla. Liittymislinkki lähetetään ilmoittautuneille lähempänä tilaisuutta.