Myyntivaltit maailman myllertäessä: uusimmat tutkimustulokset

28.11.2022 13:00

Teams

Maailmassa on viime vuosien aikana tapahtunut valtavia muutoksia. Miten puhutella eri kohderyhmiä tässä maailmantilanteessa? Onko kotimaisuus ja vastuullisuus edelleen tärkeitä suomalaisille ostopäätöksissä? Entä miten yritykset ovat reagoineet nykyiseen maailmatilanteeseen ja asiakkaiden asettamiin vaatimuksiin? Mitä julkisissa hankinnoissa kannattaa tuoda esille?

Tule kuulemaan Suomalaisen Työn Liiton viimeisimpien tutkimusten tuloksia, jossa käydään läpi pääasiassa suomalaisten ostopäätöksiin vaikuttavia tekijöitä ja miten vallitseva maailmantilanne on vaikuttanut yritysten hankintoihin. Lisäksi sivutaan julkisten hankintojen teemaa.

Tilaisuus pohjautuu viime vuoden aikana tehtyihin tutkimuksiin eri kohderyhmien parissa ja se tarjoaa näkökulmia myynnin ja markkinoin tukemiseen sekä arvo- ja asennemuutoksiin. Käsiteltäviä aiheita tilaisuudessa ovat muun muassa:

  • Mitkä asiat vaikuttavat suomalaisten kulutusarvoihin ja mitä on näkyvissä?
  • Mitkä asiat puhuttavat yritysten hankintoihin liittyen juuri nyt ja miksi?
  • Miten vastuullisuutta ja kotimaisuutta kannattaa tuoda esille julkisten hankintojen kilpailutuksissa ja miksi?

Tervetuloa mukaan kaikki asiasta kiinnostuneet! Tilaisuus on avoin kaikille.

Ohjelma:

Tervetuloa

Tero Lausala, toimitusjohtaja

Mikä on muuttunut kuluttamisessa ja yritysten hankinnoissa? Tuoreet tutkimustulokset

Jokke Eljala, tutkimuspäällikkö

Kommenttipuheenvuoro

Iikka Latostenmaa, myyntijohtaja, Kespro

Tilaisuus järjestetään TEAMS-alustalla.

Tapahtuma on päättynyt.

Ajankohta

Alkaa:  

28.11.2022 13:00

Päättyy:  

28.11.2022 14:30

Lisää tapahtuma kalenteriisi

Tapahtumapaikka

Teams


Järjestäjä

Suomalaisen Työn Liitto

050 561 5030

sanna.huovinen@suomalainentyo.fi