Huom! Tämä tapahtuma on siirretty 24.10. päivältä tähän ajankohtaan.
Löydä sometekemisesi fokus, vähennä aikaa vievää poukkoilua ja ota haltuun käytännöt, joiden avulla teet kohdeyleisöjäsi puhuttelevaa sisältöä. Tämän valmennuksen jälkeen ymmärrät paremmin, mihin somessa kannattaa keskittyä ja millainen sisältö toimii. Saat myös hyödyllisiä vinkkejä tekoälyn hyödyntämiseen ja konkreettisia sisältökonseptimalleja hyödynnettäväksesi. Valmennus soveltuu kaikille somen tekemiseen osallistuville.
Valmennuksen sisältö:
• Mitä strateginen somen tekeminen tarkoittaa ja kuinka sitä toteutetaan käytännössä?
• Sisältökonseptit sisällöntuotannon apuna
• Löydettävyyden varmistaminen
• Näin hyödynnät tekoälyä sisällönsuunnittelun ja tuotannon tukena
Ilmoittaudu tilaisuuteen 11.11. klo 12 mennessä. Osallistumislinkki lähetetään ilmoittautuneille ennen tilaisuuden alkua.
Koulutus on tarkoitettu jäsenyritystemme edustajille ja se on veloitukseton. Koulutusaineisto on katsottavissa jälkeenpäin extranet-jäsenpalvelun aineistoista. Tutustu myös muihin koulutustallenteisiin.
Kouluttajana toimii PING Helsingin sisältöjohtaja Sanna Suonpää ja sisältömarkkinoinnin asiantuntijana, valmentajana sekä myyntipäällikkönä toimiva Anna Korhonen.
Sanna toimii PING Helsingin sisältöjohtajana, Senior strategina ja valmentajana. Hän valmentaa ja sparraa tiimejä somestrategioiden ja sisältösarjojen luomisessa ja tuo sisältötiimeille ajantasaisimmat tiedot somen trendeistä. Sannan erityisvahvuuksiin kuuluvat vahva viestinnän osaaminen sekä luova konseptointi. Sanna on kokenut markkinoinnin ja viestinnän moniosaaja: työskennellyt toimittajana, tiedottajana, markkinoinnin johtotehtävissä, luovana konseptoijana ja sisällöntuottajana. Lisäksi hän toimi yli 10 vuoden ajan somevaikuttajana omilla Kototeko-somekanavillaan.
Anna toimii PING Helsingillä sisältömarkkinoinnin asiantuntijana ja valmentajana sekä myyntipäällikkönä. Annalla on vahva ymmärrys myynnillisen somesisällöntuotannon lainalaisuuksista ja vaikuttajamarkkinoinnista. Hänellä on useiden vuosien kokemus strategisen sisältömarkkinoinnin ja myynnin tehtävistä. Anna on myös kerryttänyt some- ja sisältömarkkinointiosaamistaan perustamansa ja johtamansa verkkoyhteisö ja -alusta Äitipiirin myötä.