Millaista sisältöä? Missä kanavissa kannattaa olla läsnä? Mitä B2B voi oppia B2C-somesta?
Tässä valmennuksessa käymme läpi parhaat käytännöt, case-esimerkit ja konkreettiset vinkit, joiden avulla voit tehdä B2B-somemarkkinoinnistasi vaikuttavampaa ja kohderyhmiäsi puhuttelevampaa. Valmennus on suunnattu somen perusteet hallitseville.
Valmentajat: Senior strategi Sanna Suonpää ja someasiantuntija Anna Korhonen.
Ilmoittaudu tilaisuuteen 29.1. klo 12 mennessä. Osallistumislinkki lähetetään ilmoittautuneille ennen tilaisuuden alkua.
Tilaisuus on maksuton jäsenyritystemme henkilöstölle ja se järjestetään Teams-alustalla. Osallistumislinkki lähetetään ilmoittautuneille ennen tilaisuuden alkua. Koulutus on katsottavissa jälkeenpäin extranet-jäsenpalvelun aineistoista. Tutustu myös muihin koulutustallenteisiin.
Sanna toimii PING Helsingin sisältöjohtajana, Senior strategina ja valmentajana. Hän valmentaa ja sparraa tiimejä somestrategioiden ja sisältösarjojen luomisessa ja tuo sisältötiimeille ajantasaisimmat tiedot somen trendeistä. Sannan erityisvahvuuksiin kuuluvat vahva viestinnän osaaminen sekä luova konseptointi. Sanna on kokenut markkinoinnin ja viestinnän moniosaaja: työskennellyt toimittajana, tiedottajana, markkinoinnin johtotehtävissä, luovana konseptoijana ja sisällöntuottajana. Lisäksi hän toimi yli 10 vuoden ajan somevaikuttajana omilla Kototeko-somekanavillaan.
Anna toimii PING Helsingillä sisältömarkkinoinnin asiantuntijana ja valmentajana sekä myyntipäällikkönä. Annalla on vahva ymmärrys myynnillisen somesisällöntuotannon lainalaisuuksista ja vaikuttajamarkkinoinnista. Hänellä on useiden vuosien kokemus strategisen sisältömarkkinoinnin ja myynnin tehtävistä. Anna on myös kerryttänyt some- ja sisältömarkkinointiosaamistaan perustamansa ja johtamansa verkkoyhteisö ja -alusta Äitipiirin myötä.