Suomalainen työ ry on Digital Commerce Finlandin (DCF) perustajajäsen. Yhteistyö mahdollistaa jäsenillemme osallistumisen DCF:n tarjoamiin tapahtumiin.
Verkkokaupan kasvu ei synny sattumalta – se syntyy datan ja analysoinnin avulla
Tässä webinaarissa sukellamme siihen, miten verkkokauppa voi tehdä rohkeita, dataan perustuvia päätöksiä ja miksi analytiikan tulee olla jatkuva, systemaattinen prosessi.
Päivämäärä: 28.10.
Aika: klo 10.00–11.30
Opit muun muassa näistä asiosta:
- Mittaaminen ja analytiikka: sopivat tavat eri kokoisille yrityksille, evästehallinta, mittaussuunnitelma ja käytännön toteutus.
- Tekoälyn rooli: miten AI muuttaa analytiikkaa – konkreettinen esimerkki oman datan hyödyntämisestä AI:n avulla.
- Server Side Tracking & mainonnan data: laadukkaan datan ratkaiseva merkitys maksetussa mainonnassa.
- Case Svea & Halti: maksamisen analytiikka – miten maksutapadata kasvattaa konversiota ja keskiostosta.
Tervetuloa!
Lue lisää puhujista ja ilmoittaudu webinaariin
Lämpimästi tervetuloa mukaan!