Mihin vaikuttajia kannattaa hyödyntää? Miten löytää juuri oikeanlaiset vaikuttajat? Mitkä ovat järkeviä tavoitteita vaikuttajayhteistyölle ja kuinka onnistumista voidaan mitata? Mitä kaikkea yhteistyön tuloksellisessa läpiviennissä tulee ottaa huomioon?
Valmennus antaa kokonaiskuvan vaikuttajamarkkinoinnin ja käyttäjävetoisen sisällöntuotannon perusteista. Valmennus on suunnattu yrityksille, jotka eivät ole vielä kokeilleet vaikuttajamarkkinointia tai ovat jo kokeilleet, mutta haluaisivat oppia lisää.
Valmentajana toimii Senior strategi Sanna Suonpää.
Ilmoittaudu tilaisuuteen 22.4. klo 12 mennessä. Osallistumislinkki lähetetään ilmoittautuneille ennen tilaisuuden alkua.
Tilaisuus on maksuton jäsenyritystemme henkilöstölle ja se järjestetään Teams-alustalla. Osallistumislinkki lähetetään ilmoittautuneille ennen tilaisuuden alkua. Koulutus on katsottavissa jälkeenpäin extranet-jäsenpalvelun aineistoista. Tutustu myös muihin koulutustallenteisiin.
Sanna toimii PING Helsingin sisältöjohtajana, Senior strategina ja valmentajana. Hän valmentaa ja sparraa tiimejä somestrategioiden ja sisältösarjojen luomisessa ja tuo sisältötiimeille ajantasaisimmat tiedot somen trendeistä. Sannan erityisvahvuuksiin kuuluvat vahva viestinnän osaaminen sekä luova konseptointi. Sanna on kokenut markkinoinnin ja viestinnän moniosaaja: työskennellyt toimittajana, tiedottajana, markkinoinnin johtotehtävissä, luovana konseptoijana ja sisällöntuottajana. Lisäksi hän toimi yli 10 vuoden ajan somevaikuttajana omilla Kototeko-somekanavillaan.