Kuinka erottua, miten herättää kiinnostus ja tunne? Valmennus antaa kokonaiskuvan siitä, mikä somessa toimii ja miten erilaiset sisältötyypit toimivat brändiäänen vahvistajina. Valmennus soveltuu sekä markkinoinnin johto- että asiantuntijatehtävissä toimiville ja somea työkseen tekeville.
Valmennuksen sisältö:
• Miten suomalaiset kuluttavat somea
• Some nyt ja tulevaisuudessa
• Eri kanavien mahdollisuudet ja algoritmien kehityssuunnat
• Erilaiset sisältötyypit brändiäänen voimistajina
• Näin kehität tilisi löydettävyyttä
• Kevyt katsaus sisällölliseen konseptointiin
Ilmoittaudu tilaisuuteen 28.8. klo 12 mennessä. Osallistumislinkki lähetetään ilmoittautuneille ennen tilaisuuden alkua.
Koulutus on tarkoitettu Suomalaisen työn liiton jäsenyritysten edustajille ja se on veloitukseton. Koulutusaineisto on katsottavissa jälkeenpäin extranet-jäsenpalvelun aineistoista. Tutustu myös muihin koulutustallenteisiin.
Kouluttajana toimii PING Helsingin sisältöjohtaja Sanna Suonpää.
Sanna toimii PING Helsingin sisältöjohtajana, Senior strategina ja valmentajana. Hän valmentaa ja sparraa tiimejä somestrategioiden ja sisältösarjojen luomisessa ja tuo sisältötiimeille ajantasaisimmat tiedot somen trendeistä. Sannan erityisvahvuuksiin kuuluvat vahva viestinnän osaaminen sekä luova konseptointi. Sanna on kokenut markkinoinnin ja viestinnän moniosaaja: työskennellyt toimittajana, tiedottajana, markkinoinnin johtotehtävissä, luovana konseptoijana ja sisällöntuottajana. Lisäksi hän toimi yli 10 vuoden ajan somevaikuttajana omilla Kototeko-somekanavillaan.