Yhteiskunnallinen Yritys -merkin viestintäkoulutus: Työkalut tehokkaaseen viestintään
Miten kannattaa lähteä liikkeelle, kun haluaa ryhtyä tekemään systemaattisempaa viestintää? Mikä avuksi, jos resurssit ovat rajalliset? Tämän koulutuksen sisältönä mm.:
- Kuinka tehdä vaihtelevaa ja kiinnostavaa viestintää
- Miten tuoda arvoja esiin jokapäiväisessä viestinnässä
Koulutuksissa pureudutaan Yhteiskunnallinen Yritys -merkkiä käyttävien toimijoiden mahdollisuuksiin viestinnässä ja brändäyksessä.
Case-esimerkkinä oman yrityksensä viestinnästä ja markkinoinnista tulee kertomaan Tam-Silkin toimitusjohtaja Tuomo Saarni. Tam-Silk on ensimmäinen suomalainen vaatevalmistaja, jolle on myönnetty Yhteiskunnallinen Yritys -merkki.
Tämä koulutus on maksuton ja tarkoitettu ensisijaisesti Yhteiskunnallinen Yritys -merkin haltijoille, mutta myös muut Suomalaisen Työn Liiton jäsenyritykset ovat tervetulleita osallistumaan.
Kouluttaja: Heidi Korva, Communiké Oy
Heidi on viestinnän ammattilainen, joka on erikoistunut vastuullisuuden ja vaikuttavuuden viestintään. ProCom ry on palkinnut Heidin Vuoden viestintäammattilainen -tittelillä vuonna 2015. Heidi toimii viestintäkonsulttina, kouluttajana ja viestinnän suunnittelijana omassa yrityksessään Communikéssa. www.communike.fi
Tervetuloa mukaan!
Koulutus järjestetään TEAMS-alustalla. Liittymislinkki lähetetään ilmoittautuneille lähempänä tilaisuutta.