Yhteiskunnallinen Yritys -merkin viestintäkoulutus: Strateginen viestintä ja onnistumisen mittaaminen

21.4.2021 09:00

Teams-alusta

Yhteiskunnallinen Yritys -merkin viestintäkoulutus: Strateginen viestintä ja onnistumisen mittaaminen

Kuinka tehdään tavoitteellista, strategiaa tukevaa viestintää? Miten viestinnällä voi edistää tavotteiden toteutumista? Kuinka onnistumista voi mitata? Koulutuksen sisältönä mm.:

- Viestinnän suunnittelun ja sisältömarkkinoinnin työkalut
- Mitä mittareita viestinnälle kannattaa asettaa
- Case-esimerkki: Rinnekoti, viestintäpäällikkö Taina Rönnqvist

Tämä koulutus on maksuton ja tarkoitettu ensisijaisesti Yhteiskunnallinen Yritys -merkin haltijoille, mutta myös muut Suomalaisen Työn Liiton jäsenyritykset ovat tervetulleita osallistumaan.

Koulutuksissa pureudutaan Yhteiskunnallinen Yritys -merkkiä käyttävien toimijoiden mahdollisuuksiin viestinnässä ja brändäyksessä.

Kouluttaja: Heidi Korva, Communiké Oy

Heidi on viestinnän ammattilainen, joka on erikoistunut vastuullisuuden ja vaikuttavuuden viestintään. ProCom ry on palkinnut Heidin Vuoden viestintäammattilainen -tittelillä vuonna 2015. Heidi toimii viestintäkonsulttina, kouluttajana ja viestinnän suunnittelijana omassa yrityksessään Communikéssa. www.communike.fi

heidi-korva_2020.jpg (1.23 MB)

Tervetuloa mukaan!

Koulutus järjestetään TEAMS-alustalla. Liittymislinkki lähetetään ilmoittautuneille lähempänä tilaisuutta.

Tapahtuma on päättynyt.

Ajankohta

Alkaa:  

21.4.2021 09:00

Päättyy:  

21.4.2021 10:30

Lisää tapahtuma kalenteriisi

Tapahtumapaikka

Teams-alusta


Järjestäjä

Suomalaisen Työn Liitto

050 535 8900

sanna.huovinen@suomalainentyo.fi