Yhteiskunnallinen Yritys -merkin viestintäkoulutus: Strateginen viestintä ja onnistumisen mittaaminen
Kuinka tehdään tavoitteellista, strategiaa tukevaa viestintää? Miten viestinnällä voi edistää tavotteiden toteutumista? Kuinka onnistumista voi mitata? Koulutuksen sisältönä mm.:
- Viestinnän suunnittelun ja sisältömarkkinoinnin työkalut
- Mitä mittareita viestinnälle kannattaa asettaa
- Case-esimerkki: Rinnekoti, viestintäpäällikkö Taina Rönnqvist
Tämä koulutus on maksuton ja tarkoitettu ensisijaisesti Yhteiskunnallinen Yritys -merkin haltijoille, mutta myös muut Suomalaisen Työn Liiton jäsenyritykset ovat tervetulleita osallistumaan.
Koulutuksissa pureudutaan Yhteiskunnallinen Yritys -merkkiä käyttävien toimijoiden mahdollisuuksiin viestinnässä ja brändäyksessä.
Kouluttaja: Heidi Korva, Communiké Oy
Heidi on viestinnän ammattilainen, joka on erikoistunut vastuullisuuden ja vaikuttavuuden viestintään. ProCom ry on palkinnut Heidin Vuoden viestintäammattilainen -tittelillä vuonna 2015. Heidi toimii viestintäkonsulttina, kouluttajana ja viestinnän suunnittelijana omassa yrityksessään Communikéssa. www.communike.fi
Tervetuloa mukaan!
Koulutus järjestetään TEAMS-alustalla. Liittymislinkki lähetetään ilmoittautuneille lähempänä tilaisuutta.