Yhteiskunnallinen Yritys -merkin viestintäkoulutus: Arvot esiin viestinnän keinoin
Suomalaiset arvostavat yhteiskunnallisesti aktiivisia yrityksiä. Mutta kuinka tuoda oman yrityksen arvot luontevasti, mutta silti tehokkaasti esiin viestinnän keinoin?
Tässä koulutuksessa annamme runsaasti konkreettisia viestintäesimerkkejä ja vastaamme muun muassa seuraaviin kysymyksiin:
- Miten tehdä viestintää, joka innostaa ja vakuuttaa?
- Sosiaalinen media, perinteinen media – vai molemmat?
- Mitkä työkalut helpottavat systemaattisen, ammattimaisen viestinnän tekemistä?
Koulutus on tarkoitettu erityisesti yhteiskunnallisille yrityksille.
Kouluttaja: Heidi Korva, Communiké Oy
Heidi on viestintäkonsultti, joka auttaa asiakkaitaan tunnistamaan vahvuutensa ja tekemään vaikuttavaa viestintää. Heidi innostuu strategisesta viestinnästä ja muutoksen aikaan saamisesta, ja hän on tehnyt yhteistyötä monen yhteiskunnallisen yrityksen kanssa. Viestinnän ammattilaisten ProCom ry valitsi Heidin Vuoden viestintäammattilaiseksi vuonna 2015.
www.communike.fi
Tervetuloa mukaan!
Koulutus järjestetään TEAMS-alustalla. Liittymislinkki lähetetään ilmoittautuneille lähempänä tilaisuutta.