Tilaisuuden tarkoituksena on antaa yrityksille näkökulmia ja työkaluja Suomi-brändin hyödyntämiseksi eri markkinoilla ja asiakkuuksissa.
Tilaisuuden järjestävät Suomalaisen Työn Liitto, Business Finland ja UM:n maakuvayksikkö. Tilaisuus on maksuton ja tarkoitettu kaikille aiheesta kiinnostuneille yrityksille.
Ohjelma
10.00: Avaus, Tero Lausala, Suomalaisen Työn Liitto
10.05: Miten Suomi nähdään maailmalla? Miten Suomi-brändiä voi hyödyntää? Minkälaisia työkaluja on tarjolla? Laura Kamras, yksikön päällikkö, UM:n maakuvayksikkö
Kommenttipuheenvuoro, Heli Suominen, lehdistöneuvos, Lontoo
10.30: Business Finlandin tuki yritysten kansainvälistymiselle Suomi-brändin hyödyntämisessä, Heli Jimenez, Senior Director, International Marketing & PR
Kommenttipuheenvuoro: Suomi-brändi tukemassa ruokavientiä, Esa Wrang, Head of Food from Finland program, Business Finland
10.55: Case – onko suomalaisuudesta hyötyä vientimarkkinoilla? Tapio Pajuharju, toimitusjohtaja, Harvia Finland Oy
Keskustelua ja kysymyksiä
11.30 tilaisuus päättyy
Tervetuloa tilaisuuteen!