Yhteiskunnallinen Yritys -merkki esiin -koulutussarja osa 3/3: Mediaviestinnän ABC

26.11.2020 09:00

Teams-alusta

Yhteiskunnallinen Yritys -merkki esiin -koulutussarja

Arvopohjaiset toimijat kiinnostavat suomalaisia, ja niillä on paljon vahvuuksia, joita suomalaiset arvostavat. Miten yhteiskunnalliset yritykset voisivat tuoda näitä vahvuuksiaan esiin viestinnässä entistä paremmin? Miten tehdä kiinnostavaa viestintää, joka kasvattaa luottamusta ja tekee asiantuntijuutta tunnetuksi?

Tämä kolmen koulutuksen sarja on maksuton ja tarkoitettu ensisijaisesti Yhteiskunnallinen Yritys -merkin haltijoille, mutta myös muut Suomalaisen Työn Liiton jäsenyritykset ovat tervetulleita osallistumaan.

Koulutuksissa pureudutaan Yhteiskunnallinen Yritys -merkkiä käyttävien toimijoiden mahdollisuuksiin viestinnässä ja brändäyksessä. Voit osallistua joko kaikkiin koulutuksiin tai vain osaan niistä.

Osa 3/3: Mediaviestinnän ABC 26.11.2020

Mistä media innostuu ja mistä ei? Onko oman viestin ja asiantuntijuuden esille saaminen mediassa mahdotonta?

Tässä koulutuksessa:

  • saat vinkkejä, jotka auttavat muotoilemaan oman viestisi mediaa kiinnostavaksi 
  • opit ymmärtämään median toimintatapoja
  • oivallat median monet mahdollisuudet

Kouluttaja: Heidi Korva

Heidi on viestinnän ammattilainen, joka on erikoistunut vastuullisuuden ja vaikuttavuuden viestintään. ProCom ry on palkinnut Heidin Vuoden viestintäammattilainen -tittelillä vuonna 2015. Heidi toimii viestintäkonsulttina, kouluttajana ja viestinnän suunnittelijana omassa yrityksessään Communikéssa. www.communike.fi

heidi-korva_2020.jpg (1.23 MB)

Tervetuloa mukaan!

Kaikki kolme koulutusta järjestetään TEAMS-alustalla. Liittymislinkki lähetetään ilmoittautuneille lähempänä tilaisuutta.

Ajankohta

Alkaa:  

26.11.2020 09:00

Päättyy:  

26.11.2020 10:00

Lisää tapahtuma kalenteriisi

Tapahtumapaikka

Teams-alusta


Järjestäjä

Suomalaisen Työn Liitto

040 674 8773

niina.ollikka@suomalainentyo.fi