Yhteiskunnallinen Yritys -merkin viestintäkoulutus: 10 vinkkiä vaikuttavaan viestintään
Arvopohjaiset toimijat kiinnostavat suomalaisia, ja niillä on paljon vahvuuksia, joita suomalaiset arvostavat. Miten yhteiskunnalliset yritykset voisivat tuoda näitä vahvuuksiaan esiin viestinnässä entistä paremmin?
Tässä koulutuksessa käymme läpi mitä onnistunut viestintä tänä päivänä vaatii. Koulutus sopii inspiraatioksi sekä vasta-alkajille että pidemmälle ehtineille.
Case-esimerkkinä koulutuksessa on Asuntosäätiö ja vieraana sen markkinointi- ja viestintäpäällikkö Johanna Otranen.
Tämä koulutus on maksuton ja tarkoitettu ensisijaisesti Yhteiskunnallinen Yritys -merkin haltijoille, mutta myös muut Suomalaisen Työn Liiton jäsenyritykset ovat tervetulleita osallistumaan.
Kouluttaja: Heidi Korva, Communiké Oy
Heidi on viestinnän ammattilainen, joka on erikoistunut vastuullisuuden ja vaikuttavuuden viestintään. ProCom ry on palkinnut Heidin Vuoden viestintäammattilainen -tittelillä vuonna 2015. Heidi toimii viestintäkonsulttina, kouluttajana ja viestinnän suunnittelijana omassa yrityksessään Communikéssa. www.communike.fi
Tervetuloa mukaan!
Koulutus järjestetään TEAMS-alustalla. Liittymislinkki lähetetään ilmoittautuneille lähempänä tilaisuutta.