Digitaalisen kaupan murros tarjoaa valtavasti mahdollisuuksia ihan kaikille, yrityksen kokoon ja toimialaan katsomatta – maailma on oikeasti jokaisen yrityksen markkina. Tule mukaan tähän neliosaiseen koulutukseen, jonka aikana tutustut verkkokaupan mahdollisuuksiin sekä saat konkreettisia eväitä verkkoliiketoiminnan käynnistämiseen ja kehittämiseen. Kouluspäivä 4: Yrityscaset Verkkokauppakoulutuksen viimeisen koulutuspäivän sisältö muodostuu monesta eri yrityscasestä. Leevi Parsama moderoi tilaisuuden. Ohjelma: 13.00 Tervetuloa – agendan esittely Verkkokauppa keskeinen osa liiketoimintaa (20 min. esittely + 10 min. keskustelu) 14.05 Tauko Verkkokauppa käyntiin -projekteja (15 min. esittely + 10 min. keskustelu) 14.15 Wello2 – start up:n vertaisroastaus, missä kehitettävää? 14.40 Nakuna Helsinki – start up:n kokemukset ensimmäisestä vuodesta, 15.05 Tauko Live sparraus verkkokaupasta (5 min. esittely + 10 min. palautetta) 15.15 Finland Education Shop, https://finlandeducationshop.fi 15.30 Studio Eero Aarnio, https://shop.studioeeroaarnio.com 15.45 Absentus: www.muistomerkit.com 16.00 Tilaisuus päättyy Teams-koulutus. Lähetämme linkin kokoukseen ilmoittautuneille. Maksimiosallistujamäärä 300. Koulutus on tarkoitettu Suomalaisen Työn Liiton jäsenyritysten edustajille ja se on veloitukseton. Kouluttaja: Leevi Parsama, Digital Commerce Specialist Kouluttajana toimii digitaalisen kaupan asiantuntija Leevi Parsama, joka tunnetaan kotimaisen verkkokaupan vahvana vaikuttajana. Hän on henkilökohtaisesti tavannut yli 500 suomalaista verkkokauppaa, joten hän tuntee kotimarkkinan paremmin kuin ehkä kukaan muu. Lisäksi hän on tutustunut verkkokauppamarkkinaan USA:ssa, Kiinassa, Venäjälle sekä eri puolilla Eurooppaa. Päätyökseen Leevi toimii asiantuntijana kolmen sadan suomalaisen yrityksen muodostamassa Experience Commerce kasvuohjelmassa. Hän edistää tiiminsä kanssa kaikin keinoin digitaalisen kaupan kansainvälistä kasvua sekä kehittää alan ekosysteemiä kotimaassa. Leevi on itsekin toiminut globaalisti myyvän yrityksen verkkokauppiaana, joten markkinatuntemuksen lisäksi hänellä on paljon omakohtaista kokemusta alasta. Tällä hetkellä hän työstää myös digitaalisen kaupan strategioita suomalaisille brändeille sekä toimii johtoryhmien ja hallitusten sparraajana asiakaskokemukseen ja digitalisaatioon liittyvissä hankkeissa. Vuonna 2017 Leevi valittiin Vuoden verkkokauppavaikuttajaksi Suomessa. Monet tuntevat hänet myös Facebookin suositun Verkkokauppiaat ryhmän asiantuntevana ja innostavana moderaattorina. |