Yhteiskunnallinen Yritys -merkin viestintäkoulutus: Lisää potkua someviestintään
Haluaisitteko saada lisää virtaa Facebookin käyttöön yrityksenne viestinnässä? Tai ymmärtää, mitä mahdollisuuksia Instagram tarjoaa? Entä kaipaisitteko lisää ideoita siihen, kuinka voisitte kertoa työstänne kiinnostavasti?
Tässä koulutuksessa saat ideoita ja oivalluksia Facebookin ja Instagramin käyttöön sekä työkaluja, jotka helpottavat suunnitelmallisen viestinnän tekemistä. Koulutus sopii toimijoille, jotka haluavat systematisoida someviestintäänsä.
Käymme läpi Facebookin ja Instagramin perusteita: Millainen on hyvä some-julkaisu? Kuinka tehdään maksettua mainontaa, ja milloin sitä tarvitaan?
Tämä koulutus on maksuton ja tarkoitettu ensisijaisesti Yhteiskunnallinen Yritys -merkin haltijoille, mutta myös muut Suomalaisen Työn Liiton jäsenyritykset ovat tervetulleita osallistumaan.
Kouluttaja: Heidi Korva, Communiké Oy
Heidi on viestinnän ammattilainen, joka on erikoistunut vastuullisuuden ja vaikuttavuuden viestintään. ProCom ry on palkinnut Heidin Vuoden viestintäammattilainen -tittelillä vuonna 2015. Heidi toimii viestintäkonsulttina, kouluttajana ja viestinnän suunnittelijana omassa yrityksessään Communikéssa. www.communike.fi
Tervetuloa mukaan!
Koulutus järjestetään TEAMS-alustalla. Liittymislinkki lähetetään ilmoittautuneille lähempänä tilaisuutta.