Suomalaisten kulutustottumukset, merkit ja tunteet

21.1.2021 09:00

Teams-alusta

Suomalaisten kulutustottumuksissa on tapahtunut dramaattisia muutoksia viimeistenkin kuukausien aikana, vai onko? Avainlippu-, Design from Finland – ja Yhteiskunnallinen Yritys -merkit vaikuttavat suomalaisten valintoihin, mutta millaisia tunteita merkit herättävät?

Tervetuloa kuuntelemaan tuoreimmat tulokset (2020 joulukuussa toteutettu tutkimus) suomalaisten kulutustottumuksista, liiton merkkien vaikutuksesta valintoihin ja millaisia tunteita merkit herättävät suomalaisissa. Tilaisuudesa tuodaan esiin vinkkejä, miten hyödyntää merkkeihin liitettäviä tunteita ja viestinnällisiä elementtejä.

Ohjelma:

Tilaisuuden aloitus Jokke Eljala tutkimuspäällikkö, Suomalaisen Työn Liitto

Tervetuloa Tero Lausala toimitusjohtaja, Suomalaisen Työn Liitto

Tulosten esittely:

Anne Melander Business Director, Taloustutkimus ja 
Anu-Maaria Sansmair COO, VibeVision

Osallistumislinkki lähetetään ilmoittautuneille lähempänä tilaisuutta.

Tapahtuma on päättynyt.

Ajankohta

Alkaa:  

21.1.2021 09:00

Päättyy:  

21.1.2021 10:00

Lisää tapahtuma kalenteriisi

Tapahtumapaikka

Teams-alusta


Järjestäjä

Suomalaisen Työn Liitto

050 374 7410

jokke.eljala@suomalainentyo.fi