Suomalaisten kulutustottumuksissa on tapahtunut dramaattisia muutoksia viimeistenkin kuukausien aikana, vai onko? Avainlippu-, Design from Finland – ja Yhteiskunnallinen Yritys -merkit vaikuttavat suomalaisten valintoihin, mutta millaisia tunteita merkit herättävät?
Tervetuloa kuuntelemaan tuoreimmat tulokset (2020 joulukuussa toteutettu tutkimus) suomalaisten kulutustottumuksista, liiton merkkien vaikutuksesta valintoihin ja millaisia tunteita merkit herättävät suomalaisissa. Tilaisuudesa tuodaan esiin vinkkejä, miten hyödyntää merkkeihin liitettäviä tunteita ja viestinnällisiä elementtejä.
Ohjelma:
Tilaisuuden aloitus Jokke Eljala tutkimuspäällikkö, Suomalaisen Työn Liitto
Tervetuloa Tero Lausala toimitusjohtaja, Suomalaisen Työn Liitto
Tulosten esittely:
Anne Melander Business Director, Taloustutkimus ja
Anu-Maaria Sansmair COO, VibeVision
Osallistumislinkki lähetetään ilmoittautuneille lähempänä tilaisuutta.