Näin saat aikaan tuloksia sitouttavalla sisällöllä!
Tervetuloa Somealloille-valmennukseen. Valmennuksen opit: miksi yleisön sitouttaminen on tärkeää, millainen sisältö sitouttaa ja miten sitoutuneisuutta mitataan. Mitä someyhteisön rakentaminen tarkoittaa ja millaisia mahdollisuuksia se tarjoaa yrityksien brändin vahvistamisen ja myynnin näkökulmasta?
Valmennus soveltuu viestinnän ja markkinoinnin asiantuntijoille ja sisällöntuottajille.
Ilmoittaudu tilaisuuteen 23.9. klo 12 mennessä. Osallistumislinkki lähetetään ilmoittautuneille ennen tilaisuuden alkua.
Tilaisuus on maksuton jäsenyritystemme henkilöstölle ja se järjestetään Teams-alustalla. Osallistumislinkki lähetetään ilmoittautuneille ennen tilaisuuden alkua. Koulutus on katsottavissa jälkeenpäin extranet-jäsenpalvelun aineistoista. Tutustu myös aiempien somekoulutusten tallenteisiin.
Valmentajana koulutuksessa on Anna Korhonen, joka toimii PING Helsingillä sisältömarkkinoinnin asiantuntijana ja valmentajana sekä tuottajana. Annalla on vahva ymmärrys myynnillisen somesisällöntuotannon lainalaisuuksista ja vaikuttajamarkkinoinnista. Hänellä on useiden vuosien kokemus strategisen sisältömarkkinoinnin ja myynnin tehtävistä. Anna on myös kerryttänyt some- ja sisältömarkkinointiosaamistaan perustamansa ja johtamansa verkkoyhteisö ja -alusta Äitipiirin myötä.
Valmennukset jakautuvat somen syväsukelluksiin (1–1,5 h) ja somepulahduksiin (45 min). Valmennukset kehittävät strategista ymmärrystä, avaavat somen mahdollisuuksia ja tuovat konkreettisia vinkkejä sometekemiseen. Kaikissa sarjan valmennuksissa huomioidaan sekä B2C- että B2B-näkökulmat. Valmennuksia voi käydä yksittäin tai koko neljän osan sarjan.
Muut sarjan koulutukset:
20.8.2025 Syväsukellus: Sosiaalisen median trendit – mikä muuttuu, mikä pysyy?
21.10.2025 yväsukellus: Lyhytvideoiden tehokas tuottaminen – ideasta editointiin