Tervetuloa tutustumaan kotimaisuuden merkitykseen ja sen vaikutukseen kuluttajien asenteissa sekä valinnoissa! Suomalaisen työn liitto ja Aula Research esittelevät uusimmat havainnot ja analyysit kotimaisuuden mittaristosta.
Tämä tilaisuus tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden sukeltaa syvemmälle kotimaisuuden teemaan ja ymmärtää sen rooli nykypäivän markkinakentässä. Suomalaiset sanovat arvostavansa kotimaista tosi paljon, mutta näkyykö arvostus konkreettisesti suomalaisuuden suosimisessa, eli euroissa? Tässä tilaisuudessa on tarkoitus vastata tähän kysymykseen juuri tutkitun tiedon valossa.
Kyseessä on ensimmäinen laatuaan oleva mittaristo, jossa yhdistellään rahaan ja arvoihin liittyviä aineistoja tosiinsa. Tämä on myös tuonut tiettyjä rajoitteita siihen, mitä toimialoja olemme tässä voineet tutkia. Esimerkiksi palvelut ovat jääneet tästä selvityksestä pois.
Tapahtumassa kuulet
- Ajankohtaista tietoa ja syvällistä ymmärrystä kotimaisuuden vaikutuksesta kuluttajien käyttäytymiseen ja mielipiteisiin
- Jokke Eljala, tutkimuspäällikkö, Suomalaisen työn liitto
- Tuoreimmat tutkimustulokset ja näkemykset kotimaisuudesta markkinointistrategian näkökulmasta
- Juha Vekkilä, toimitusjohtaja, Aula Research
- Miten kasvattaa kotimaisen ruoan ja juoman markkinaosuutta tuontiin nähden?
- Olli Heikkilä, toimitusjohtaja, Laitilan Wirvoitusjuomatehdas
- Millä mahdollisuuksilla voitetaan markkinaosuuksia kodin ja sisustuksen toimialalla
- Ola Kukkasniemi, toimitusjohtaja, Wooden
Ohjelman varsinainen osuus on klo 9-10 ja lopussa otetaan kysymyksiä.
Ilmoittaudu tilaisuuteen 17.4. klo 12 mennessä.
Tilaisuus järjestetään TEAMS-alustalla. Tervetuloa mukaan!