Digitaalisen kaupan murros tarjoaa valtavasti mahdollisuuksia ihan kaikille, yrityksen kokoon ja toimialaan katsomatta – maailma on oikeasti jokaisen yrityksen markkina. Tule mukaan tähän neliosaiseen koulutukseen, jonka aikana tutustut verkkokaupan mahdollisuuksiin sekä saat konkreettisia eväitä verkkoliiketoiminnan käynnistämiseen ja kehittämiseen. Koulutuspäivä 2: Asiakashankinta - verkkokaupan myynti ja markkinointi
Koulutusosiosta 2 sanottua: "Todella hyvin vedetty koko aihe Leevi Parsamalta. Varsinkin asiakkuuden arvo ja sen mittaaminen antoi itselleni lisää uskoa siihen että teen tällä hetkellä asioita oikein." "Käytännön vinkit herättelivät, kouluttaja on kyllä paras mahdollinen." "Leevi on kyllä asiantuntija viimeisen päälle. Laaja-alaisen verkkokauppakouluttamisen lisäksi antaa vinkkejä verkkokauppojen nopeuksien ym. tarkistamisiin. Tykkään kovasti hänen tyylistään kertoa sujuvasti, kiinnostavasti ja hauskasti asiat. Ihan paras!" Lähetämme linkin koulutukseen ilmoittautuneille. Koulutus on tarkoitettu Suomalaisen Työn Liiton jäsenyritysten edustajille ja se on veloitukseton.
3. koulutuspäivä: 16.5. klo 13-16 Tuotteet, tuotetieto, teknologia ja tilaus-toimitus-prosessi. Ilmoittaudu tästä 4. koulutuspäivä: 30.5. klo 13-16 Yrityscaset. Ilmoittaudu tästä
Kouluttajana toimii digitaalisen kaupan asiantuntija Leevi Parsama, joka tunnetaan kotimaisen verkkokaupan vahvana vaikuttajana. Hän on henkilökohtaisesti tavannut yli 500 suomalaista verkkokauppaa, joten hän tuntee kotimarkkinan paremmin kuin ehkä kukaan muu. Lisäksi hän on tutustunut verkkokauppamarkkinaan USA:ssa, Kiinassa, Venäjälle sekä eri puolilla Eurooppaa. Päätyökseen Leevi toimii asiantuntijana kolmen sadan suomalaisen yrityksen muodostamassa Experience Commerce kasvuohjelmassa. Hän edistää tiiminsä kanssa kaikin keinoin digitaalisen kaupan kansainvälistä kasvua sekä kehittää alan ekosysteemiä kotimaassa. Leevi on itsekin toiminut globaalisti myyvän yrityksen verkkokauppiaana, joten markkinatuntemuksen lisäksi hänellä on paljon omakohtaista kokemusta alasta. Tällä hetkellä hän työstää myös digitaalisen kaupan strategioita suomalaisille brändeille sekä toimii johtoryhmien ja hallitusten sparraajana asiakaskokemukseen ja digitalisaatioon liittyvissä hankkeissa. Vuonna 2017 Leevi valittiin Vuoden verkkokauppavaikuttajaksi Suomessa. Monet tuntevat hänet myös Facebookin suositun Verkkokauppiaat ryhmän asiantuntevana ja innostavana moderaattorina. |