Asiakaskokemuskoulutuksen kolmannessa osassa aiheena on asiakaskokemuksen mittaaminen. Tästä osasta saat mukaasi valmiudet suunnitella selkeän asiakaskokemuksen mittariston ja mittausmallin. Asiakaskokemuksen saloihin meidät johdattaa Kari Korkiakoski.
Koulutuksessa 11.10. perehdytään teemaan: Asiakaskokemuksen mittaaminen.
Tuomme tähän koulutukseen myös käytännön näkökulmia, kun Harri Nieminen (Head of Customer Experience and Insight) Stockmannilta kertoo asiakaskokemuksen kehittämisestä.
Koulutuksessa käydään läpi:
- Miksi asiakaskokemusta kannattaa mitata?
- Mitkä olisivat oikeat asiakaskokemuksen mittarit ja miten mittaamista kannattaisi tehdä?
- Millainen voisi olla asiakaskokemuksen business case?
- Asiakaskokemuksen mittaaminen osana asiakasymmärryksen kasvattamista
- Case: Stockmann, Harri Nieminen, Head of Customer Experience and Insight
Tämä koulutussarja on tarkoitettu asiakaskokemuksen kehittämisestä kiinnostuneille, kehittämiseen osallistuville ja kehittämisestä vastaaville henkilöille.
Syksyn viimeisin asiakaskokemuskoulutus:
1.11.2023 klo 9-11: Asiakaskokemuksen kehittämisen keinot: 12 konkreettista ideaa. Ilmoittaudu koulutukseen tästä.
Kouluttaja: Kari Korkiakoski
Kari Korkiakoski on Suomen johtava ja tunnetuin asiakaskokemuksen strategisen kehittämisen asiantuntija. Karin osaamisiin kuuluvat esimerkiksi asiakaskokemuksen muutosohjelmien rakentaminen, johdon kyvykkyyden kasvattaminen, asiakaskokemuksen mittaaminen sekä kouluttaminen eri muodoissaan. Kari työskentelee suurten ja keskisuurten yritysten sekä julkisyhteisöjen parissa ja sparraa heitä kohti parempaa asiakaskokemusta ja taloudellista menestystä. Konsultoinnin lisäksi Kari Korkiakoski käy säännöllisesti puhumassa edellä kuvatuista teemoista erilaisissa yrityskohtaisissa ja avoimissa tilaisuuksissa.
Kari on kirjoittanut yksin ja kirjoittajakollegoiden kanssa useita kirjoja. Asiakkaan Aikakausi, Ylivoimainen Asiakaskokemus sekä Asiakaskokemus ja henkilöstökokemus ovat kertoneet asiakaskokemuksen muutosmatkasta. Keväällä 2023 ilmestyy uusi kirja, Huomisen asiakas, jossa Kari tarjoaa näkökulmaa, millainen voisi olla suomalaisen yrityksen ja yhteisön ainutlaatuinen asiakaskokemuksen näkökulma. Miten erottua Amazoneista ja Zalandoista?
Koulutus on maksuton ja tarkoitettu Suomalaisen Työn Liiton jäsenyritysten edustajille. Tämä koulutus on tarkoitettu asiakaskokemuksen kehittämisestä kiinnostuneille, kehittämiseen osallistuville ja kehittämisestä vastaaville henkilöille. Tilaisuus järjestetään verkossa. Liittymislinkki lähetetään ilmoittautuneille ennen tilaisuuden alkua.
Ilmoittaudu alla mukaan!