Tervetuloa asiakaskokemusaamuun, jossa perehdymme asiakaskokemuksen kehittämiseen yhdessä Exoven kanssa!
Koulutus antaa perustietoa ja käytänteitä kaikille asiakaskokemuksen systemaattisesta kehittämisestä kiinnostuneille organisaatioille ja yrityksille. Koulutus antaa vinkkejä, työkaluja ja asiakasesimerkkejä siihen, miten jokainen koulutukseen osallistuja voi lähteä kehittämään asiakaskokemusta käytännössä.
Koulutus sopii pienille ja keskisuurille yrityksille/organisaatioille, miksei myös isommillekin. Koulutuksessa autetaan osallistujia jäsentämään ja ymmärtämään asiakaskokemusta sekä halutaan ohjata ajattelua asiakaskokemuslähtöiseksi.
Aamun ohjelma:
Asiakaskokemuksen ymmärtäminen ja sen vaikutus toimintaan
- Miten asiakaskokemus vaikuttaa yrityksen toimintaan ja päätöksentekoon?
- Mitä hyötyjä asiakaskokemuksen kehittämisellä on?
Asiakas ja palvelupolku
- Tunne kohdeyleisösi – Ketä haluat palvella?
- Mikä heitä motivoi ja miten sinä palvelet tätä motivaatiota?
- Missä kohtaat asiakkaasi? Miten palvelet asiakasta näissä kohtaamispisteissä? Mitkä pisteistä ovat liiketoiminnan kannalta tärkeimpiä?
Data, analyysi, asiakasymmärrys
- Mistä lähteistä data voidaan kerätä?
- Mitä tämä koostettu data kertoo meille?
- Mitä muutamme/tulemme muuttamaan toiminnassamme?
Koulutuksessa oppejaan ovat jakamassa Exovelta Design Director Juha Jauhiainen (kuvassa vasemmalla) sekä Director New Business Mikko Hämäläinen. Case-esimerkkeinä mm. VTT, PostNord, KVKL ja Finavia.
Tilaisuus järjestetään verkossa, osallistumislinkki lähetetään ilmoittautuneille lähempänä tilaisuutta.
Tilaisuus on avoin kaikille, niin liiton jäsenille kuin muille asiakaskokemuksen kehittämisestä kiinnostuneille. Tervetuloa mukaan, ilmoittaudu alla!