Tapahtuman oletuskuva

Asiakaskokemuksen ytimessä – CX-työkalut ja käytännön toteutus

26.11.2025 09:00

Teams

CX:n rakentaminen strategiasta toimenpiteisiin Miten rakennetaan asiakaskokemuksesta strateginen kilpailuetu? Miten koko organisaatio saadaan mukaan asiakkaan näkökulman omaksumiseen arjessa? Tule mukaan kolmen webinaarin koulutussarjaan, jossa sukellamme asiakaskokemuksen kehittämisen ytimeen – teoriasta tekoihin.

CX (Customer Experience) ei ole enää vain asiakaspalvelun tai markkinoinnin asia – se on koko organisaation yhteinen tehtävä ja menestyvän liiketoiminnan perusta. Tässä koulutussarjassa (3 osaa) opit, miten asiakaskokemusta rakennetaan suunnitelmallisesti ja vaikuttavasti, miten se kytketään strategiseen johtamiseen, ja miten käytännön työkalut, kuten asiakaspersoonat, asiakaspolut ja asiakaslupaukset, viedään osaksi organisaation toimintaa.

Koulutuksen yksittäisiin osioihin voi osallistua erikseen mutta koko sarja antaa kattavan kuvan aiheeseen.

Moduuli 3: CX-työkalut ja käytännön toteutus

Luo asiakaspersoonia ja kartoita asiakaspolkuja

Opit käytännönläheisesti rakentamaan asiakaspersoonia, hyödyntämään dataa ja haastatteluja taustalla. Kartoitat asiakaspolkuja tunnistaen kriittiset hetket, jotka vaikuttavat kokemukseen. 

Muotoilet asiakaslupauksen, joka ohjaa toimintaa

Opit luomaan selkeän ja vaikuttavan asiakaslupauksen, joka kiteyttää mitä asiakas voi odottaa. Lupaus ohjaa organisaation toimintaa ja toimii sekä sisäisesti että ulkoisesti merkityksellisenä viestinä.

Moduulissa opit: 
•    Osaat rakentaa relevantteja asiakaspersoonia 
•    Tunnistat asiakaspolun keskeiset vaiheet ja kipupisteet 
•    Ymmärrät asiakaslupauksen merkityksen kokemuksen ohjaajana 
•    Opit muotoilemaan lupauksen, joka toimii käytännössä

Koulutusta pitävät Dagmarin asiantuntijat:

Sirpa Toljander, CX Director

Sirpa on Dagmarin Customer Experience Director, joka puhuu kohderyhmää osallistavien, oivaltavien, skarppien sisältöjen puolesta ja syttyy ketterien prosessien ja toimintamallien käytöstä kaikessa markkinoinnin tekemisessä.

Leena Kivioja, Director, Sustainability and Lead Strategist

Leena Kivioja inspiroituu innovoinnista, asiakaskokemuksien parantamisesta ja hyvistä tarinoista. Vapaa-ajalla hän opiskelee tulevaisuudentutkimusta ja tekee vapaaehtoistyötä Punaisessa ristissä sekä UN Womenissa.

puhujan_kuvapohja_840x340_sirpa_leena.jpg

Sarjan muut osat:

30.10. Asiakaskokemuksen ytimessä – CX:n perusteet ja ajattelumallin muutos

4.11. Asiakaskokemuksen ytimessä – CX:n rakentaminen strategiasta toimenpiteisiin

Ajankohta

Alkaa:   26.11.2025 09:00
Päättyy:   26.11.2025 10:00

Lisää tapahtuma kalenteriisi

Tapahtumapaikka

Teams


Järjestäjä

Suomalainen työ/ Milla Vainio

050 3965 493

tapahtumat@suomalainentyo.fi