Brändit rakentavat tunnetta, arvoa ja luottamusta. Hyvin rakennettu brändi erottuu kilpailijoistaan, houkuttelee asiakkaita ja luo uskollisuutta. Se auttaa myös yritystä viestimään identiteetistään ja arvoistaan asiakkailleen. Vahva brändi on olennainen kilpailuetu ja perusta menestykselle liiketoiminnassa.
Jäsentemme toiveesta olemme rakentaneet koulutussarjan, jossa keskitytään brändin rakentamiseen. Sarjan ensimmäisessä osassa kuulemme brändin rakentamisen teoriaa esimerkkien kera.
Juuso Kemi: Brändi on yrityksen viimeinen todellinen kilpailuetu
Koulutuksessa käydään läpi brändityö alusta loppuun:
- Mikä on brändi ja mihin sitä tarvitaan?
- Miten brändiä rakennetaan?
- Koska on oikea hetki rakentaa tai uudistaa brändiä?
Brändityön merkitys avataan koulutuksessa konkreettisten esimerkkien avulla, joista löytyy inspiraatiota jokaiselle, olit sitten yksinyrittäjä tai toimit isossa organisaatiossa. Koulutuksessa brändiuudistusprosessin eri vaiheet käydään läpi case-esimerkkien kautta ja matkaan mukaan saat käytännön työkaluja brändityön tueksi.
Juuso Kemi on Staart Oy:n luova johtaja, joka on suunnitellut brändejä yli kahdenkymmenen vuoden ajan. Hän on Suomen palkituimpia markkinointiviestinnän tekijöitä, jonka käsialaa ovat mm. Porin kaupungin brändi ja kampanjat. Silloin kun Juuso ei tee luovaa työtä, katselee hän pesäpalloa - kaikilla meillä on omat heikkoutemme!
Ilmoittaudu tilaisuuteen 21.5. klo 12 mennessä. Osallistumislinkki lähetetään ilmoittautuneille ennen tilaisuuden alkua.
Sarjan muut koulutukset:
4.6.2024 osa 2: Brändin rakentamisen case-iltapäivä: Novita ja Lundia. Lue lisää.
12.6.2024 osa 3: Brändin rakentamisen case-iltapäivä: Helkama. Lue lisää.
Koulutusaineisto on ladattavissa jälkeenpäin extranet-jäsenpalvelun aineistoista. Koulutus on tarkoitettu Suomalaisen työn liiton jäsenyritysten edustajille ja se on veloitukseton.