Digitaalisen kaupan murros tarjoaa valtavasti mahdollisuuksia ihan kaikille, yrityksen kokoon ja toimialaan katsomatta – maailma on oikeasti jokaisen yrityksen markkina. Tule mukaan tähän neliosaiseen koulutukseen, jonka aikana tutustut verkkokaupan mahdollisuuksiin sekä saat konkreettisia eväitä verkkoliiketoiminnan käynnistämiseen ja kehittämiseen. Koulutus on samansisältöinen kuin vuonna 2022, lukuun ottamatta viimeistä koulutuskertaa, jossa vieraana on case-yrityksiä. Koulutuspäivä 1: Oma verkkokauppakonsepti – miten luon itselleni menestyvän toimintamallin
Koulutusosiosta 1 sanottua: "Leevin esitys oli todella inspiroiva ja uskottava. Esitys oli johdonmukainen ja sitä oli helppo seurata. Esimerkki tapaukset inspiroivat myös ja Leevin kertomana tapaukset tuli kerrottua hienosti huumorilla höystettynä. Tuli tunne, että mikä vaan on mahdollista, jos vain haluaa tarpeeksi ja on valmis tekemään töitä unelmiensa eteen. Odotan innolla jatkoa!" "Olen aiemminkin ollut kuuntelemassa Leevin verkkokauppakoulutusta ja se on aina yhtä inspiroiva. Vaikka osittain tuttua asiaa, niin uuttakin tuli. Yhdellä kertaa ei ehdi kaikkea omaksua." "Sisältö oli hyödyllistä ja inspiroivaa, etenemistahti sopiva ja case esimerkit hyviä. Tulevia koulutuksia jäi innolla odottamaan." Lähetämme linkin koulutukseen ilmoittautuneille. Koulutus on tarkoitettu Suomalaisen Työn Liiton jäsenyritysten edustajille ja se on veloitukseton.
2. Koulutuspäivä: 2.5. klo 13-16 Asiakashankinta. Ilmoittaudu tästä 3. koulutuspäivä: 16.5. klo 13-16 Tuotteet, tuotetieto, teknologia ja tilaus-toimitus-prosessi. Ilmoittaudu tästä 4. koulutuspäivä: 30.5. klo 13-16 Yrityscaset. Ilmoittaudu tästä Kouluttaja: Leevi Parsama, Digital Commerce Specialist Kouluttajana toimii digitaalisen kaupan asiantuntija Leevi Parsama, joka tunnetaan kotimaisen verkkokaupan vahvana vaikuttajana. Hän on henkilökohtaisesti tavannut yli 500 suomalaista verkkokauppaa, joten hän tuntee kotimarkkinan paremmin kuin ehkä kukaan muu. Lisäksi hän on tutustunut verkkokauppamarkkinaan USA:ssa, Kiinassa, Venäjälle sekä eri puolilla Eurooppaa. Päätyökseen Leevi toimii asiantuntijana kolmen sadan suomalaisen yrityksen muodostamassa Experience Commerce kasvuohjelmassa. Hän edistää tiiminsä kanssa kaikin keinoin digitaalisen kaupan kansainvälistä kasvua sekä kehittää alan ekosysteemiä kotimaassa. Leevi on itsekin toiminut globaalisti myyvän yrityksen verkkokauppiaana, joten markkinatuntemuksen lisäksi hänellä on paljon omakohtaista kokemusta alasta. Tällä hetkellä hän työstää myös digitaalisen kaupan strategioita suomalaisille brändeille sekä toimii johtoryhmien ja hallitusten sparraajana asiakaskokemukseen ja digitalisaatioon liittyvissä hankkeissa. Vuonna 2017 Leevi valittiin Vuoden verkkokauppavaikuttajaksi Suomessa. Monet tuntevat hänet myös Facebookin suositun Verkkokauppiaat ryhmän asiantuntevana ja innostavana moderaattorina. |