Mikä ihmeen asiakaskokemus? Asiakaskokemuksen ja henkilöstökokemuksen suhde

27.9.2023 09:00

Verkkotilaisuus

Tervetuloa mukaan asiakaskokemuskoulutussarjan toiseen osaan!

Tästä koulutuksesta saat tietoa henkilöstökokemuksesta ja näkökulmia asiakaskokemuksen ja henkilöstökokemuksen välisestä yhteydestä. Koulutuksessa avataan myös asiakaskokemuksen kehittämisen osa-alueita ja saat ideoita asiakaskokemuksen kehityssuunnitelman rakentamiseksi. Asiakaskokemuksen saloihin meidän johdattaa Kari Korkiakoski.

Koulutuksessa 27.9. perehdytään teemaan: Mikä ihmeen asiakaskokemus? Asiakaskokemuksen ja henkilöstökokemuksen suhde.

Tuomme tähän koulutukseen myös käytännön näkökulmia, kun myyntijohtaja Timo Leskinen kertoo Puustellin asiakaskokemuksen kehittämisestä.

Koulutuksessa käydään läpi:

  • Mikä on asiakaskokemuksen ja henkilöstökokemuksen välinen suhde?
  • Miten asiakaskokemusta voisi kehittää?
  • Miten johdetaan asiakaskokemuksen kehittämistä?
  • Asiakaskokemuksen muutosjohtamisen tavoitteet
  • Case: Puustelli, Timo Leskinen, myyntijohtaja

Tämä koulutus on tarkoitettu asiakaskokemuksen kehittämisestä kiinnostuneille, kehittämiseen osallistuville ja kehittämisestä vastaaville henkilöille.

Syksyn muut asiakaskokemuskoulutukset:

11.10.2023 klo 9-11: Asiakaskokemuksen mittaaminen. Ilmoittaudu koulutukseen tästä.

1.11.2023 klo 9-11: Asiakaskokemuksen kehittämisen keinot: 12 konkreettista ideaa. Ilmoittaudu koulutukseen tästä.


Kouluttaja:
Kari Korkiakoski
kari-korkiakoski-005-portrait-5.jpg (402 KB)

Kari Korkiakoski on Suomen johtava ja tunnetuin asiakaskokemuksen strategisen kehittämisen asiantuntija. Karin osaamisiin kuuluvat esimerkiksi asiakaskokemuksen muutosohjelmien rakentaminen, johdon kyvykkyyden kasvattaminen, asiakaskokemuksen mittaaminen sekä kouluttaminen eri muodoissaan. Kari työskentelee suurten ja keskisuurten yritysten sekä julkisyhteisöjen parissa ja sparraa heitä kohti parempaa asiakaskokemusta ja taloudellista menestystä. Konsultoinnin lisäksi Kari Korkiakoski käy säännöllisesti puhumassa edellä kuvatuista teemoista erilaisissa yrityskohtaisissa ja avoimissa tilaisuuksissa.

Kari on kirjoittanut yksin ja kirjoittajakollegoiden kanssa useita kirjoja. Asiakkaan Aikakausi, Ylivoimainen Asiakaskokemus sekä Asiakaskokemus ja henkilöstökokemus ovat kertoneet asiakaskokemuksen muutosmatkasta. Keväällä 2023 ilmestyy uusi kirja, Huomisen asiakas, jossa Kari tarjoaa näkökulmaa, millainen voisi olla suomalaisen yrityksen ja yhteisön ainutlaatuinen asiakaskokemuksen näkökulma. Miten erottua Amazoneista ja Zalandoista? Näistä teemoista kuulet myös Suomalaisen Työn Liiton koulutuksessa syksyllä 2023!

Koulutus on maksuton ja tarkoitettu Suomalaisen Työn Liiton jäsenyritysten edustajille. Tilaisuus järjestetään verkossa. Liittymislinkki lähetetään ilmoittautuneille ennen tilaisuuden alkua.

Ilmoittaudu alla mukaan!

Tapahtuma on päättynyt.

Ajankohta

Alkaa:  

27.9.2023 09:00

Päättyy:  

27.9.2023 11:00

Lisää tapahtuma kalenteriisi

Tapahtumapaikka

Verkkotilaisuus


Järjestäjä

Suomalaisen Työn Liitto / Sanna Huovinen

050 535 8900

sanna.huovinen@suomalainentyo.fi