Mikä ihmeen asiakaskokemus? Miten suomalaiset voisivat erottua asiakaskokemuksen kentässä?

6.9.2023 09:00

Verkkotilaisuus

Asiakaskokemus on teema, joka koskettaa kaikenlaisia organisaatioita pienistä isoihin, yrityksistä yhteisöihin. Tervetuloa mukaan koulutussarjaan, jossa sukelletaan asiakaskokemuksen kehittämisen maailmaan! Asiakaskokemuksen saloihin meidät johdattaa Kari Korkiakoski.

Koulutuksessa 6.9. perehdytään teemaan: Mikä ihmeen asiakaskokemus? Miten suomalaiset voisivat erottua asiakaskokemuksen kentässä? Koulutussarjan ensimmäisessä osiossa saat haltuun hyvät asiakaskokemuksen perusteet. Sen lisäksi saat näkökulmia oman yrityksen tai yhteisön ainutlaatuisen asiakaskokemuksen tahtotilan rakentamiseksi.


Koulutuksessa käydään läpi:

  • Mitä tarkoittaa strategiassa "toimialan paras asiakaskokemus" tai "paras asiakaskokemus"?
  • Jokaisen yrityksen ja yhteisön tulisi löytää oma näkökulma asiakaskokemukseen. Miten tämän voisi löytää?
  • Miten aidosti erottua kilpailussa ja miten suomalainen yritys voisi erottua kansainvälisessä kilpailussa?

Tämä koulutus on tarkoitettu asiakaskokemuksen kehittämisestä kiinnostuneille, kehittämiseen osallistuville ja kehittämisestä vastaaville henkilöille.

Syksyn muut asiakaskokemuskoulutukset:

27.9.2023 klo 9-11: Mikä ihmeen asiakaskokemus? Asiakaskokemuksen ja henkilöstökokemuksen suhde. Ilmoittaudu koulutukseen tästä.

11.10.2023 klo 9-11: Asiakaskokemuksen mittaaminen. Ilmoittaudu koulutukseen tästä.

1.11.2023 klo 9-11: Asiakaskokemuksen kehittämisen keinot: 12 konkreettista ideaa. Ilmoittaudu koulutukseen tästä.

Kouluttaja: Kari Korkiakoski

kari-korkiakoski-005-portrait-5.jpg (402 KB)

Kari Korkiakoski on Suomen johtava ja tunnetuin asiakaskokemuksen strategisen kehittämisen asiantuntija. Karin osaamisiin kuuluvat esimerkiksi asiakaskokemuksen muutosohjelmien rakentaminen, johdon kyvykkyyden kasvattaminen, asiakaskokemuksen mittaaminen sekä kouluttaminen eri muodoissaan. Kari työskentelee suurten ja keskisuurten yritysten sekä julkisyhteisöjen parissa ja sparraa heitä kohti parempaa asiakaskokemusta ja taloudellista menestystä. Konsultoinnin lisäksi Kari Korkiakoski käy säännöllisesti puhumassa edellä kuvatuista teemoista erilaisissa yrityskohtaisissa ja avoimissa tilaisuuksissa.

Kari on kirjoittanut yksin ja kirjoittajakollegoiden kanssa useita kirjoja. Asiakkaan Aikakausi, Ylivoimainen Asiakaskokemus sekä Asiakaskokemus ja henkilöstökokemus ovat kertoneet asiakaskokemuksen muutosmatkasta. Keväällä 2023 ilmestyy uusi kirja, Huomisen asiakas, jossa Kari tarjoaa näkökulmaa, millainen voisi olla suomalaisen yrityksen ja yhteisön ainutlaatuinen asiakaskokemuksen näkökulma. Miten erottua Amazoneista ja Zalandoista? 

Koulutus on maksuton ja tarkoitettu Suomalaisen Työn Liiton jäsenyritysten edustajille. Tilaisuus järjestetään verkossa. Liittymislinkki lähetetään ilmoittautuneille ennen tilaisuuden alkua.

Ilmoittaudu alla mukaan!

Tapahtuma on päättynyt.

Ajankohta

Alkaa:  

6.9.2023 09:00

Päättyy:  

6.9.2023 11:00

Lisää tapahtuma kalenteriisi

Tapahtumapaikka

Verkkotilaisuus


Järjestäjä

Suomalaisen Työn Liitto / Minna Varis

0400 122 010

minna.varis@suomalainentyo.fi